Upplysning. Följ mig

Sanningen bakom mina drömmar och varför jag vill komma fram med mina budskap är ganska uppenbara vid det här laget. Jag vill att så många som möjligt kan förstå vad vi behöver göra i världen, men jag vill ändå upplysa er och hoppas att ni följer mig.

Drömmar som ni suktar efter ska bli förverkliga. Det hoppas vi alla.

Om ni önskar att kunna uppnå något, men beror på att er natur som orsakar svårigheterna så ska det alltid finns något att kunna göras åt det.

Hinder ska inte vara omöjliga att övervinna.

Den värld och planeten som vi bor på ska vi ha rätten att utforska med egna ögon.

Livet ska inte vara hårt som det har blivit nu och ska inte följa djurens lag.

De sätten som vi lever med nu, deras bäst före datum har gått ut.

Pengar är det sanna giftet, är det meningen att det ska gör och hindra oss ifrån att stoppa de ohyggliga problem innan allt det vi har blir förstört?

Kommentarer

Populära inlägg

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 3. Jane Goodall

Neuralink till för alla?

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 8. Mary Anning

Världen behöver många fler Doc Martin

10 strålande förutsägelser om AI

Början. Det här är jag

Lista på skräckfilmer som visar mobboffer tar saker i egna händer

Utbildningen måste överleva

Cyber faror och enheter på internet

Pengar ansvarets tyngd