Början. Det här är jag

Först och främst vill jag berätta med den här bloggen vad jag tycker och tänker om positiva förändringar som vi kan göra tillsammans. Jag vill stödja rättigheter, utveckling, teknik för oss människor och vill att så många som möjligt kan få sina drömmar besannade.

Jag kommer att prata om alla fördelar och positiva tankar som kan hända om vi släpper in utveckling och forskning, men också att vi förändrar våra tanke- och levnadssätt som gör att allting kan komma på de rätta vägarna.

En gång om dagen kommer jag att ha något nytt att skriva om och dela med er.

Det jag stävar efter är att alla ska kunna få en plats på planeten. Vi är menade att gå framåt. Inte stanna kvar på samma plats och tro att allting kommer att lösa sig med det som vi göra idag. Men det är meningen att vi ska arbeta tillsammans och tro på det positiva med förändringar som kommer att hända i framtiden.

Jag vill få fram mera handling än bara vackra ord, för att det är det som vi behöver nu.

Det är meningen att det positiva ska finnas i handlingar och inte bara i ord som andra måste hitta själva.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 3. Jane Goodall

Neuralink till för alla?

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 8. Mary Anning

Världen behöver många fler Doc Martin

10 strålande förutsägelser om AI

Lista på skräckfilmer som visar mobboffer tar saker i egna händer

Utbildningen måste överleva

Cyber faror och enheter på internet

Pengar ansvarets tyngd