Den viktigaste delen av vad min blogg handlar om. Följ mig om du vill ändra världen

Det ni ska veta och det som är det viktigaste för mig i min blogg är att jag bara riktar in mig på utveckling. Ni har själva sett och uppfattat: antingen på Nyheterna eller med egna upplevelser, att vi inte kan stanna kvar i samma tidsålder som idag utan behöver utvecklas framåt.

Vi måste inse att vi inte kan tro att det naturliga sättet är det bästa. Det var nog alltid menat att vi skulle behöva hjälp utanför oss själva. Utveckling kommer alltid att finnas omkring oss, men tiden har förändrats men inte direkt till det bästa eller ens bättre för oss.

Ni som läser det här vill ha en utveckling i världen. Men då handlar det om att vi ska utveckla och se att allting ska och behöver utveckla allting. Det går inte och räcker inte med att bara ändra en liten bit om man tror att allting kan bli till det bästa.

Jag är här för att berätta om att utvecklingen är det självklara för mig. Den enda skillnaden är att alla ska ha det fantastiskt.

Så kommentera gärna vad du vill ska förändras och främst av allt; följ mig. Jag uppskattar det där verkligen.

Kommentarer

Populära inlägg

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 3. Jane Goodall

Neuralink till för alla?

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 8. Mary Anning

Världen behöver många fler Doc Martin

10 strålande förutsägelser om AI

Början. Det här är jag

Lista på skräckfilmer som visar mobboffer tar saker i egna händer

Utbildningen måste överleva

Cyber faror och enheter på internet

Pengar ansvarets tyngd