Neuralink, kom nu!!

Här kommer ännu flera övertygelser som säger att Neuralink kommer att förändra mänskligheten åt oss. Göra allting bättre för oss. Får oss att komma till nästa nivå.

En del av er skulle säkert fråga mig: Tror du verkligen på den där uppfinningen? Det kan jag svara på, för att jag är en funktionsvarierad person så känner jag: Vad har jag att förlora? Jag har försökt att passa in och samarbeta i samhället, men systemet kan inte göra något mer eller blir inte bättre till oss funktionsvarierade. Då är det bäst att vi får den möjliga lösningen för oss människor, som vi har kämpat med länge nog.

Kommentarer

Populära inlägg

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 3. Jane Goodall

Neuralink till för alla?

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 8. Mary Anning

Världen behöver många fler Doc Martin

10 strålande förutsägelser om AI

Början. Det här är jag

Albert Einsteins kloka ord och filmerna med dem

Stöd Neuralink

Lista på skräckfilmer som visar mobboffer tar saker i egna händer

Utbildningen måste överleva