Utvecklingen är vår och ska bli till

Jag har alltid pratat till er om att utvecklas och här är en perfekt bild för min tanke, mening och syfte om oss, och vad vi måste göra för att utvecklas och gå vidare.

För att göra en bättre verklighet, människor behöver bli mera intelligenta för att kunna följa med i tiden och utvecklas i densamma.

Men som sagt var och vad jag har berättat så många gånger tidigare; så kan vi inte stanna kvar på samma ställe av vår utveckling. Hela världen visar ju det och de situationerna som vi är i. Vi har svårigheter, försämringar, konsekvenser som har kommit upp till sina värsta nivåer. Vi människor kan bli sämre och sämre i våra jag om vi tvingas att vara fastspikade, fastfrusna och helt enkelt fast, på samma plats medan tiden och framgångarna passerar förbi oss. Vi var nog alltid menade att uppgraderas som robotar för att kunna hinna med och ha det perfekt.

Kommentarer

Populära inlägg

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 3. Jane Goodall

Neuralink till för alla?

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 8. Mary Anning

Världen behöver många fler Doc Martin

10 strålande förutsägelser om AI

Början. Det här är jag

Lista på skräckfilmer som visar mobboffer tar saker i egna händer

Utbildningen måste överleva

Albert Einsteins kloka ord och filmerna med dem

Stöd Neuralink