ALDRIG låt Idiocracy bli äkta

Forskare säger nu att vi människor blir allt dummare. En rad studier som har gjorts på vår intelligensnivå visar detta. Det kan uppenbart ha med miljöanledningen, föroreningarna som vi andas in varje dag och har lagt sig som ett täcke över oss, och som dödar oss för att vi andas i det. Så det har med miljöns orsak, mycket mera än generna, säger forskarna.

Jag har själv uppfatta och har lagt märke till ledtrådar och tecken angående det som orsakar försämringar omkring oss. Det har jag berättat i mina andra inlägg.

Det jag hatar att tro och fruktar att vi kommer att bli till "Idiocracy", men måste se till att det aldrig blir det. Räcker det inte att deras drömmar aldrig blir till verklighet på grund av deras problem, utan måste vi leva i sådan värld? Vill ni överleva? Följ inte naturen av mänskligheten, gör Neuralink till äkta! Det kan skydda oss så att vi inte bryts ner inifrån. Här är bevisen varför, de är mitt framför näsorna på oss? Så vad är det vi väntar på? Men hjälp av Neuralink så kan vi vara skyddade.


Kommentarer

Populära inlägg

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 3. Jane Goodall

Neuralink till för alla?

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 8. Mary Anning

Världen behöver många fler Doc Martin

10 strålande förutsägelser om AI

Början. Det här är jag

Lista på skräckfilmer som visar mobboffer tar saker i egna händer

Utbildningen måste överleva

Albert Einsteins kloka ord och filmerna med dem

Stöd Neuralink