Tomorrowland filmscen: En smak av Tomorrowland's drömvärld

Ni vet redan om vad för film jag pratar om nu. Det är en film om utopi. Det är där som drömmar kan bli till verklighet. Det är därför som den här är min favorit. Och allting som händer i verkligheten så önskar nog alla på att vilja rymma dit till den här världen. Så då borde vi få mycket mer motivation än någonsin att göra hela den platsen sann.

Mina ord kanske inte räcker för er. Men för att göra allting mycket mera övertygande för er så att ni kan själva bli fördjupade och förtrollade så titta på den här filmen.

Jag lovar er att den här världen kommer att kännas som att bli kär i varenda sekund utav dagen.

Kommentarer

Populära inlägg

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 3. Jane Goodall

Neuralink till för alla?

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 8. Mary Anning

Världen behöver många fler Doc Martin

10 strålande förutsägelser om AI

Början. Det här är jag

Lista på skräckfilmer som visar mobboffer tar saker i egna händer

Utbildningen måste överleva

Albert Einsteins kloka ord och filmerna med dem

Stöd Neuralink