Förklaringen om hjärnchippen

Nu så kommer jag att förklara varför jag vill att vi ska ha hjärnchip, det är för att jag har märkt och ser att människor inte klarar sig själva. Inte naturligt, som jag har pratat om tidigare.

Det är likadant som pacemaker, det vet ni klart och tydligt att det där är inte naturligt, men den har räddat miljontals liv tack vare att den finns. Samma sak går för alla andra mirakel och underverk som inte är naturliga för oss men räddar våra liv. Mediciner och operationer; de använder vi för att ingripa i situationer som vi aldrig skulle kunna överleva om vi lät allting vara i fred och låta naturen få ha sin gång.

Men om man ser allting ifrån den ljusa sidan så hade vi redan kunnat bli befriade ifrån våra egna svårigheter och problem som vi har krånglat med i våra liv.

Dessutom då följer vi också Albert Einsteins teori på om människan kunde låsa upp hundra procent av hjärnan, då skulle vi vara som levande energi.

Kommentarer

Populära inlägg

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 3. Jane Goodall

Neuralink till för alla?

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 8. Mary Anning

Världen behöver många fler Doc Martin

10 strålande förutsägelser om AI

Början. Det här är jag

Albert Einsteins kloka ord och filmerna med dem

Stöd Neuralink

Lista på skräckfilmer som visar mobboffer tar saker i egna händer

Utbildningen måste överleva