Hjärnchip; Allt det positiva om det som det kan uppnå

Än en gång så kommer jag att prata om hjärnchippen. Jag tycker att vi ska stödja den uppfinningen för att jag tror att det är den bästa lösningen på våra problem. som vi lever med och har i vardagen, så att vi slipper vara fast i känslorna som styr oss med oro, känna sig värdelösa, vet inte vad de ska göra, stress, ångest och depression. Både de som känner känslorna och de som blir berörda av alla de som har dem. Vill du inte få bort dessa hemska känslor?

Men det här är något som jag tror kan lösa alla våra problem i framtiden och på så sätt lösa alla de som jag har pratat om tidigare. Det har visats flera gånger på futuristiska filmer och det är en sak som jag alltid kommer att tro på. Hjärnchip, Elon Musk har kommit en bra bit i utvecklingen och tror på. Faktiskt så är det hög tid att vi människor får hjälp från våra naturliga problem, som har orsakat hinder för oss. (PS jag har tidigare pratat om att naturen är inte den bästa som har gjort oss till de vi är. Gav oss sjukdomar, funktionsvariationer, missbildade; till exempel). 

Dessutom, jag har också nämnt det faktum ifrån Albert Einstein som sa: 

att om människan kunde låsa upp hundra procent av hjärnan, så hade vi kunnat bli levande energi, och en storslagen förändring till alla oss människor.

En del människor har redan börjat använda chip. Det har blivit mycket riskfyllt för dem, eftersom chippen sitter i handleden och kan lätt bli stulna, så den versionen blev inte en så lyckad framtidsgrej som vi ska stödja. Framförallt så hjälper den inte om vi ska kunna bota de känslor som skapar psykisk ohälsa.

Kommentarer

Populära inlägg

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 3. Jane Goodall

Neuralink till för alla?

Det positiva om vad en av kända kvinnor har gjort - 8. Mary Anning

Världen behöver många fler Doc Martin

10 strålande förutsägelser om AI

Början. Det här är jag

Albert Einsteins kloka ord och filmerna med dem

Stöd Neuralink

Lista på skräckfilmer som visar mobboffer tar saker i egna händer

Utbildningen måste överleva